راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

سیاه سی

حلول ماه محرم ماه جاودانگی الهی ماه ایستادگی ماه ایثار ماه غم ماه ماتم ماه اشک ماه خون را به تمامی هموطنان و مسلمین گرام جهان تسلیط عرض میکنم 

با ارزوی موفقیت شما 

  مدیریت وبلاگ هواداران راستین

آوای راستین

اوای راستین عنوان کتابیست که هم اکنون برای شما دوستان عزیز حاضر کردم این کتاب حاصل تلاش خودم است که اون رو با هزاران عشق تقدیم به راستین عزیز و هوادارانش میکنم و شما میتونید اون رو از طریق همین فنبلاگ دریافت کنید 

مضمون این کتاب رو متن و شناسنامه ترانه های البوم سیمرغ تشکیل میدند به علاوه شناسنامه سه ترانه البوم جدید راستین به نام باغ بنفش که دو تای این ترانه ها علاوه بر شناسنامه حاوی متن ترانه هم هستند 

این کتاب همواره و همگام با انتشار ترانه های جدید از راستین عزیز به روز خواهد شد و هر چند مدت یکبار شما شاهد نسخه جدید این کتاب خواهید بود 

 

نکته : این کتاب به وسیله تمامی دستگاه های تلفن همراهی که سیستم عامل جاوا رو پشتیبانی میکنند قابل اجرا خواهد بود  

 

 

دریافت کتاب مجازی اوای راستین 

رمز فایل : rastinfan.blogsky.com

فیلم اجرای زنده تنهایی سمج توسط راستین

بنا به قولی که داده بودم این بار اجرای اهنگ تنهایی سمج  توسط راستین رو به صورت صدا و تصویر برای شما علاقه مندان اماده کردم که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره و نکته جالب اینکه استاد فرید زلاند هم در این فیلم حضور دارند و اهنگ رو ایشون معرفی میکنند و راستین هم یه توضیح کوچیک درباره این اهنگ میده و بعد از اون هم به همراهی ساز پیانو که در لحظه به صورت زنده نواخته میشه شروع به هنرنمایی میکنه 

 

فیلم اجرای زنده اهنگ تنهایی سمج توسط راستین

تنهایی سمج

اجرای زنده ی اهنگ تنهایی سمج توسط راستین در شبکه تپش در برنامه نوروزی 

رو براتون اماده کردم 

اهنگ تنهایی سمج یکی از الهنگ های البوم جدید راستین که شعر اهنگ از اقای شهیار قنبری و اهنگسازی و تهیه کنندگی اون هم به عهده اقای فرید زلانده 

امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره 

به زودی کیلیپ تصویریش رو هم برای دانلود توی فنبلاگ قرار میدم  

 

تنهایی سمج

باغ بنفش

 باغ بنفش عنوان البوم جدید راستین که در حال اماده سازی برای عرضه در سال ۲۰۱۰ میلادی 

می باشد  

  

راستین طبق روالی صعودی که از البوم اول خود به نام سیمرغ در پیش گرفتند اینبار و در البوم باغ بنفش که نام یکی از ترانه های البوم هم هست باز هم با بزرگان عرصه موسیقی ایران همکاری داشتند . در این البوم نام ۴ ترانه سرای مطرح ایران یعنی ایرج جنتی عطایی , شهیار قنبری ,  اردلان سرفراز و خانوم زویا زاکاریان به چشم میخورد همچنین اهنگ سازی و تهیه  تمامی  ترانه ها به عهده اهنگ ساز برجسته کشور یعنی فرید زلاند خواهد بود و اینچنین که بر می اید و گویا و پیداست احتمالا این البوم هم مثل البوم اول بسیار موفق خواهد بود و حتی موفقیت بیشتری را هم به ارمغان خواهد اورد  

و احتمالا به همراه البوم جدید ابی که هنوز نامی برایش در نظر گرفته نشده جزو بهترین و پرفروشترین و موفقترین البوم های موسیقیای ایران خواهند بود 

 

به امید موفقیت روز افزون راستین عزیز

به نام خدا : اغاز به کار وبلاگ در تاریخ 1 اذر سال 1388

با نام و یاد خدا شروع میکنم 

و اغاز به کار این وبلاگ رو اعلام میکنم و امیدوارم بتونم با این وبلاگ به همه هواداران و عاشقان راستین عزیز خبر رسانی بکنم و بتونم در شاناسوندن راستین سهمی هرچند کوچک داشته باشم  

و امیدوارم با کمک راستین جان و دیگر دوستان و همچنین با کمک نظرات شما دوستان که مایه  دلگرمی منه این وبلاگ رو به پیش ببرم 

و انشالا به زودی با اخبار جدید در خدمتتون خواهم بود