راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

باغ بنفش

 باغ بنفش عنوان البوم جدید راستین که در حال اماده سازی برای عرضه در سال ۲۰۱۰ میلادی 

می باشد  

  

راستین طبق روالی صعودی که از البوم اول خود به نام سیمرغ در پیش گرفتند اینبار و در البوم باغ بنفش که نام یکی از ترانه های البوم هم هست باز هم با بزرگان عرصه موسیقی ایران همکاری داشتند . در این البوم نام ۴ ترانه سرای مطرح ایران یعنی ایرج جنتی عطایی , شهیار قنبری ,  اردلان سرفراز و خانوم زویا زاکاریان به چشم میخورد همچنین اهنگ سازی و تهیه  تمامی  ترانه ها به عهده اهنگ ساز برجسته کشور یعنی فرید زلاند خواهد بود و اینچنین که بر می اید و گویا و پیداست احتمالا این البوم هم مثل البوم اول بسیار موفق خواهد بود و حتی موفقیت بیشتری را هم به ارمغان خواهد اورد  

و احتمالا به همراه البوم جدید ابی که هنوز نامی برایش در نظر گرفته نشده جزو بهترین و پرفروشترین و موفقترین البوم های موسیقیای ایران خواهند بود 

 

به امید موفقیت روز افزون راستین عزیز

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام دوست عزیزم؛
من هم چون شما از دوستان استاد فرید زلاند هستم.اگر کمکی بود و یا خبری خواستی بگو ...
دوست عزیز،حتما ذکر کنید که این آلبوم به تهیه کنندگی فرید زلاند عزیز میباشد.
اگر میخوای جدی کار کنید ... میتونم باشما همکاری کنم.
بدرود

واقعا باعث خوشحالی و خرسندی و دلگرمی من هستید
حتما به کمک امثال شما نیاز دارم
درضمن تشکر میکنم که به من افتخار دادید و قدم رنجه فرمودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد