راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

فیلم اجرای زنده تنهایی سمج توسط راستین

بنا به قولی که داده بودم این بار اجرای اهنگ تنهایی سمج  توسط راستین رو به صورت صدا و تصویر برای شما علاقه مندان اماده کردم که امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره و نکته جالب اینکه استاد فرید زلاند هم در این فیلم حضور دارند و اهنگ رو ایشون معرفی میکنند و راستین هم یه توضیح کوچیک درباره این اهنگ میده و بعد از اون هم به همراهی ساز پیانو که در لحظه به صورت زنده نواخته میشه شروع به هنرنمایی میکنه 

 

فیلم اجرای زنده اهنگ تنهایی سمج توسط راستین

نظرات 2 + ارسال نظر
صمد خاک پای ابی چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

مهدی جان تاسیس وبلاگتو بهت تبریک میگم
من با اینکه عاشق ابی هستم ولی راستینو خیلی دوست دارم و معتقدم تنها کسی که میتونه جای ابی آقای صدا باشه و محبوب بشه راستین جونه
زنده باشی هزار سال

نیما چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

آقا همه لینکات خرابه. هیچکدومو نمیشه دانلود کرد.

من چک کردم همه اش خراب نیست ولی بعضی ها چرا اون بعضی ها که دو عدد هستند رو جایگزین خواهم کرد
دقت کنید که برای دانلود از لینک های مربوط به هاست پرشین گیگ باید برید به صفحه دانلود دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد