راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

آوای راستین

اوای راستین عنوان کتابیست که هم اکنون برای شما دوستان عزیز حاضر کردم این کتاب حاصل تلاش خودم است که اون رو با هزاران عشق تقدیم به راستین عزیز و هوادارانش میکنم و شما میتونید اون رو از طریق همین فنبلاگ دریافت کنید 

مضمون این کتاب رو متن و شناسنامه ترانه های البوم سیمرغ تشکیل میدند به علاوه شناسنامه سه ترانه البوم جدید راستین به نام باغ بنفش که دو تای این ترانه ها علاوه بر شناسنامه حاوی متن ترانه هم هستند 

این کتاب همواره و همگام با انتشار ترانه های جدید از راستین عزیز به روز خواهد شد و هر چند مدت یکبار شما شاهد نسخه جدید این کتاب خواهید بود 

 

نکته : این کتاب به وسیله تمامی دستگاه های تلفن همراهی که سیستم عامل جاوا رو پشتیبانی میکنند قابل اجرا خواهد بود  

 

 

دریافت کتاب مجازی اوای راستین 

رمز فایل : rastinfan.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ

چرا روی کامپیوتر اجرا نمیشه؟ رمز را کجا باید وارد کنیم؟

سلام دوسا عزیز
همین که شما فایل رو اجرا کنید پنجره ای باز میشه که باید رمز رو وارد کنید
خیلی ساده و پیش پا افتادست
با کمی دقت میتونید فایل رو از حالت فشرده خارج کنید

حسام جان نثار چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.dariush--ebi.blogfa.com

سلام خوبی؟
از وبلاگ شما بسیار لذت بردم
وبلاگ شما با افتخار لینک شد
اگه شما هم مارو قابل بدونبن با اسم هواداران داریوش و ابی مارو لینک کنید
با سپاس و دورد

من هم باعث افتخارمه که میبینم افرادی مثل شما از راستین فن خوششون میاد

عرفان پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 ق.ظ http://ebi-legend.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خوبی داری راستی منم نتونستم اجراش کنم خطا میده.

باید اول از حالت فشرده خارجش کنید
بعدش منتقل کنید روی گوشی و اجرا کنید
من خودم لینک و برنامه رو تست کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد