راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

پروانگی

دلبرک رفته من نگو فراموشت کنم 

خورشیدک جان منی چگونه خاموشت کنم 

لحظه به لحظه با منی بوی تو می دهد زمان 

تا به تو فکر میکنم پر از تو می شود جهان 

باور نمی کنم که تو همراه باد رفته ای 

جوانه جنون من کجای شب شکفته ای 

 

سال نو رو از طرف خودم به راستین عزیز و تمامی هوادارانش تبریک میگم 

 

دمو اهنگ پروانگی

راستین در بی بی سی

مصاحبه راستین با تلوزیون فارسی بی بی سی رو میتونید با حجم ۱۵ مگابایت از لینک زیر دانلود کنید 

  

  دانلود

اخبارک

سلام دوستان عزیز با چند خبر کوتاه در خدمتتون هستیم 

  1. البوم باغ بنفش 80 درصد پیش رفته و بعد از سال نو عرضه خواهد شد  
  2. البوم شامل 10 اهنگ می باشد 
  3. ترانه ساقی تنها ترانه اجتماعی حاضر در البوم خواهد بود 
  4. تور کنسرت های راستین از شهر لس انجلس اغاز خواهد شد ولی هنوز تاریخ دقیق و مقصد نهایی مشخص نیست و همزان با انتشار البوم مکان و زمان تور منتشر خواهد شد 

مصاحبه در صدای امریکا

دوست داران راستین عزیز میتونید مصاحبه راستین با بهنود مکری رو از لینک زیر با حجم ۳۳ مگابایت دانلود کنید 

 

دانلود