راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

اخبارک

سلام دوستان عزیز با چند خبر کوتاه در خدمتتون هستیم 

  1. البوم باغ بنفش 80 درصد پیش رفته و بعد از سال نو عرضه خواهد شد  
  2. البوم شامل 10 اهنگ می باشد 
  3. ترانه ساقی تنها ترانه اجتماعی حاضر در البوم خواهد بود 
  4. تور کنسرت های راستین از شهر لس انجلس اغاز خواهد شد ولی هنوز تاریخ دقیق و مقصد نهایی مشخص نیست و همزان با انتشار البوم مکان و زمان تور منتشر خواهد شد 

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

ترانه
دلبرک رفته من چگونه فراموشت کنم
تیزرش پخش شد ولی تو آلبوم قبلی نبود؟!!!!

سجاد جان من منظورت رو درست متوجه نشدم اگه میشه واضح تر بگید

سجاد دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

ترانه ای از راستین که تیزر تبلیغاتیش پخش شد قبل از انتشار آلبوم قبلی راستین
متن ترانه:
دلبرک رفته من نگو فراموشت کنم
خورشیدک جان منی چگونه خاموشت کنم
برات ایمیلش میکنم

مرسی سجاد جون
حتما این کار رو بکن
تا من هم پیگیری کنم
راستی اگه میشه ادرسی بده که بتونیم بیشتر در ارتباط باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد