راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

ساقی

امیدوارم خوب و خوش باشید

به درخواست یکی از دوستان با ساقی اینبار به صورت صوتی در خدمتتون هستم  

 

رفتن به صفحه دانلود 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
آرمان جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ب.ظ

ممنون داداش واسه لینک دانلود. دمت گرم.

خواهش میکنم ارمان جان وظیفست
بازم به ما سر بزن

حسین یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام مهدی عزیز درود بر تو که در وبهای مختلف نظر میذاری و از حماسه بزرگ رویال آلبرت هال ابی بزرگ صحبت میکنی ممنون عزیزم که به راستی از مخاطبان آگاه موسیقی هستی و درود که برای راستین عزیز اینهمه زحمت میکشی به امید شنیدن پروانگی از آلبوم جدید راستین

مالک شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.siavashEghomayshi.com

دوست عزیز مهدی جان
از انتقاد و سازنده شما در ایمیل خود به ما بسیار ممنون و به زودی اون کاور را تغییر می دهم
از اینکه خیلی دور جواب ایمیلت را دادم پوزش چون نرسیده بودم همه ایمیلها را چک کنم و اکثر ایمیل های معمول را چک می کنم
در مورد شعر نیز باید عرض کنم اگر چند روز دیگه صبر بفرمایید این امکان در سایت نیز فراهم می شود
موفق و سر بلند باشید
یا علی
مالک

مرسی مالک جان
وظیفه بود خواهش میکنم
خوشحال میشم و منتظر به راه افتادن این بخش خواهم موند

آرمان پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ب.ظ

داداش خبر جدیدی نیست از آلبوم؟ ما بدجور منتظریم. هم منتظر آلبوم هم منتظر پست جدید این‌جا.

سلام ارمان جان مرسی از لطفتون
با راستین در اتباط بودم به خاطر اخبار و البوم جدیدشون
و منتظر جواب ایشون هستم به زودی زود هم اینجا به روز میشه و هم البوم منتشر خواهد شد
چتد وقت پیش که باهاشون در ارتباط بودم راستین جان گفتند که در حال ضبت دو اهنگ باقی مانده از البوم هستند و من فکر کنم که تا به حال ضبت و تنظیم تموم شده و به زودی البوم تکمیل خواهد شد

مهرانا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://shahyar83.persianblog.ir

درود بر راستین گل و نازنین من... بی صبرانه منتظر آلبوم تازه ات هستم...

مرسی مهرانا جان من هم بی صبرانه منتظر شنیدن البوم هستم و همچنین ترانه های جدید شهیار

ehsan1988 جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://rastinmusic.blogfa.com

salam
ye sar be man bezan

ehsan1988 سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

mamnoon ke sar zadi khoshhal shodam
hatman age emkanesh mohaya shod hatman bishtar hamkari mikonim
fellan by
bacheye tonekabon dooroste

امید(مدیر کلبه ابی) سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ب.ظ http://kolbeh-ebi.blogfa.com

سلام دوست خوب
اون دو ترانه ای را که خواستی دارم البته ترانه هم غصه تعداد ترانه های صوتی که من از ابی دارم خیلی تعدادش زیاده ترانه ی روستایی رو باید نگاه کنم ببینم دارمش یا نه ولی اگه پیداش کردم از طریق ایمیل برات میفرستم

مرسی از لطفت عزیزم بی صبرانه منتظرم امیدوارم پیدا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد