راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

ارشیو ویدیو های راستین

با سلام خدمت همه دوستان عزیز و هواداران راستین بابت تاخیر در به روز رسانی بلاگ پوزش میخوام که یکی از دلایل اصلیش نبودن خبر از راستین عزیز بوده 

امیدوارم ببخشید من رو و این که تلاش میکنم از این به بعد بیشتر با هم باشیم 

اما امروز با تمامی ویدیو های منتشر شده از راستین تا به امروز در خدمتتون هستم که امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه 

 

ظالم 

خوش 

معجزه 

 گل من 

سیمرغ  

ساقی

تنهایی سمج

نظرات 2 + ارسال نظر
ehsan1988 جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

salam mehdi jan
karet kheyli mahshare
faghat age mishe adres webloge mano dakhele linket avaz koni

سلام احسان جان
مرسی از لطفت امیدوارم بتونم بهتر و بهتر بشم به کمک شما و راستین و بقیه دوستان

ehsan1988 جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:25 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

hatman ye sar bezan be webloge man ok
bye

بله منم خبر سمینار رو شنیدم و قرار بود دیشب انتشار بدم رو وب اما کمی تنبلی کردم الان دارم مینویسم خبر رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد