راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

ویدئو اجرای راستین در مراسم بزرگداشت

همانطور که قول داده بودم اینبار با ویدئو ای از حضور راستین در بزرگداشت بهروز وثوق در خدمتتون هستم .همانطور که میدانید راستین در این مراسم دو اهنگ قدیمی از ابراهیم حامدی با نام های پوست شیر از فیلم ضبیح و کندو از فیلم کندو را اجرا کرد


دانلود ویدئو حضور راستین در مراسم بزرگداشت


پوزش

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیز و یاوران همیشگی و صد البته عرض پوزش بابت تاخیر در بروز رسانی که دلیل ان چیزی نبود جز اختلال در سرویس اینترنتی من که به یاری خدا و به همت دوستان برطرف شد و اشالله تا اندکی دیگر با ویدئو ای از اجرای راستین در مراسم بزرگداشت بهروز وثوق در خدمتتان خواهم بود 

و اما نکته دیگر این که شاهد بحث هایی در باره ابی و راستین در نظرات پست قبل بودیم این مکان برای نقل نضرات شخصی کاملا ازاد میباشد اما دوستان توجه داشته باشید حرمتها زیر پا گذاشته نشود و بی احترامی به کسی نشو در صورت دیدن چنین مواردی نظرات به هیچ وجه تایید نخواهد شد

راستین و بزرگداشت بهروز وثوق

با عرض سلام خدمت تمامی یاران عزیز و طلب پوزش و شرمندگی بابت تاخیر در بروز رسانی بلاگ 

این بار با خبر حضور راستین در مراسم بزرگداشت بهروز وثوق و همچنین اجرای اثاری در این مراسم در محضرتان هستم  

در مراسم بزرگداشت بهروز وثوق به تاریخ 31 جولای و در سالن امفی تئاتر گیبسون راستین در کنار هنرمندانی چون داریوش به اجرای دو اثر پرداخت 

اثار انتخابی راستین عبارت بودند از اهنگ کندو از فیلم کندو و اهنگ پوست شیر از فیلم ضبیح که بهورز وثوق در این فیلم ها به ایفای نقش پرداخته بود اضافه کنم که هردو این اهنگ ها قبلا توسط ابراهیم حامدی ملقب به ابی اجرا شده