راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

ویدئو اجرای راستین در مراسم بزرگداشت

همانطور که قول داده بودم اینبار با ویدئو ای از حضور راستین در بزرگداشت بهروز وثوق در خدمتتون هستم .همانطور که میدانید راستین در این مراسم دو اهنگ قدیمی از ابراهیم حامدی با نام های پوست شیر از فیلم ضبیح و کندو از فیلم کندو را اجرا کرد


دانلود ویدئو حضور راستین در مراسم بزرگداشت


نظرات 7 + ارسال نظر
ehsan دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

salam mehdi jan
mamnoon ke link ro avaz kardi
mesle hamishe daste poor omadi
az zahamati ke baraye rastin o ma mikeshe mamnoon
dar morede poste ghabilt ham faghat mitonam begam
chashm
dooset daram ziyad

مرسی احسان جان
راستش دست خودم نیست دوستش دارم راستین رو
البته کاری که میکنم خیلی ناچیزه ولی خوب امیدوارم راستین عزیز و همه هوادار ها راضی باشند

ارمس سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام
من حدود چند سال پیش آهنگ خوشم راستین رو از ماهواره دیدم وخیلی خوشحال شدم که بعد از مدتها یه خواننده پیدا شده که خیلی صداش به درلم نشست فکرکردم این جوونیای ابیه.الانم داشتم دنبال آهنگهای راستین میگشتم که این وبلاگ شما رو پیدا کردم .خیلی خوشحال شدم.دستتون درد نکنه همه چی به روز هستش.امیدوارم همیشه خبرا درمورد راستین به روز باشه تو ی این وبلاگ

سلام ارمس عزیز خوشحالم که با شما اشنا شدم امیدوارم خوب و خوش باشید تمام تلاشم رو میکنم

فریبرز(رسانه های قبل انقلاب) دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.goldownload.blogfa.com

سلام مهدی جان دوست عزیز
خوشحالم که صدای فرهاد و خودش را میشناسی امیدوارم همینجور بمونی و نری سمت صداهای ناهنجار
ضمنا این صداها را گوش کردن به سن نیست چون من خودم سنم از شما خیلی کم تره
حالا فکرش را بکن که چه مدت در ذهنم بوده و چه مدت هست که وبلاگ مینویسم
موفق باشی
اگر هم راستین را بهم معرفی کنی خوشحال میشم

نیما چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:51 ق.ظ

آقا این لینک خرابه که . . .

مرسی نیما جان از بابت اطلاعت لینک های خراب به زودی جایگزین میشند

سعید یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ
مرسی از وبلاگ خوبی که درست کردی و اخبار به روزی که ارائه میدی . من از طرفدارای پر و پا قرص راستینم . می خواستم این ویدئو رو ببینم که دیدم لینکش خراب شده . البته تا هفته پیش سالم بود . ممنون می شم این لینکو به دست ما برسونی که بد محتاجشیم . ممنون می شم ازت

مرسی سعید جان
و تشکر از این که خبرم دادید
در اولین فرست ایشالله درستش میکنم

سعید چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام
انصافا دمت گرم
من هر روز میام واسه دانلود این فایل به امید اینکه لینکش عوض شده باشه
بابا ما هم راستین رو دوس داریم والا
ممنون می شم ازت اگه این لینک بی نوا رو یه سر و سامونی بهش بدی
موفق باشی

سعید جان واقعا شرمنده شدم
پوزش هزار باره بیکران

دوستدار ابی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ق.ظ

tnx..copy mikonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد