راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

اخبارک

سلام به همه همراهان و یاران همیشگی امیدوارم خوب و خوش باشید

اینبار و طی اخرین ارتباط با راستین عزیز از دو نکته در باره کنسرت و البوم باغ بنفش با خبر شدم که در این جا به انها اشاره میکنم


البوم باغ بنفش : به زودی سی دی تبلیغاتی البوم باغ بنفش عرضه خواهد شد که شامل عکس و دیگر تبلیغات البوم خواهد بود


کنسرت : هم اکنون راستین جان در حال برنامه ریزی کنسرت و به گفته خودش قراره جوابش در اخر هفته معلوم خواهد شد البته مکان و زمان کنسرت مشخصه

نظرات 2 + ارسال نظر
ehsan پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://rastinmusic.blog.com

salam mehdi jan
omidvaram halet khob bashe
rastin be man ham khabar dad va khoshhal shodam
man ke bi sabrabe montazere album hastam

ehsan شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

mehdiye aziz salam
eydet mobarak
dar ghesmate blogs weblogam linket kardam
dar zemn ye emaili chizi bedi rahat tar ertebat dashte bashim

پست الکترونیک من اینه : the.rastin@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد