راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

تیزر البوم باغ بنفش

سلام بر همگی یاران و همراهان همیشگی امیدوارم همگی خوب و خوش باشید این بار با تیزر تبلیغاتی البوم باغ بنفش در خدمتتون هستم البوم باغ بنفش از طریق شرکت MUSIC 1  در تاریخ 1 نوامبر سال جاری به عبارتی کمتر ار 2 هفته دیگر در سراسر جهان عرضه خواهد شد

در این تیزر قسمت کوتاهی از اهنگ غروب با اهنگسازی فرید زلاند پخش شده و ترانه هم اثریست از اردلان سرفراز


فاصله بین من و تو از زمین تا اسمونه

از شکفتن شقایق تا غروب یک خزونه


دانلود تیزر البوم باغ بنفش

تیزر کنسرت روز شکر گذاری

سلام به تمامی یاران و همراهان

اینبار با تیزر تبلیغاتی کنسرت راستین در خدمتتان هستم که به تاریخ 24 نوامبر سال جاری(روز شکر گذاری ) برگذار خواهد شد (جهت اطلاعات بیشتر به پست های قبل رجوع کنید )

نکته قابل توجه این تیزر پخش قسمتی کوتاه یکی از اهنگ های البوم باغ بنفش میباشد که ترانه ان از ایرج جنتی عطاییست و اهنگسازی ان بر عهده فرید زلاند بوده است


دانلود تیزر تبلیغاتی


زیبای نازالودگی دل دل نکن اسیمه سر

حضور تو رها کن از بهانه های مختصر

با ساعت اندازه نگیر شبی رو که شب منه

جاده ها تعطیلا همه جدا شدن قدغنه