راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

تیزر جدید کنسرت شکرگذاری

سلام بر یاران و همراهان همیشگی راستین و راستین فن


با تیزر جدید کنسرت روز شکرگذاری در خدمتتون هستم که البته اینبار بر خلاف دو تیزر گذشته تمام کارهای پخش شده در این تیزر کارهای قدیمی و نسبتا قدیمی راستین هستند


دانلود تیزر کنسرت روز شکرگذاری

نظرات 10 + ارسال نظر
شیما جمعه 7 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ق.ظ http://romancepoem.blogsky.com

سلام .
وبلاگ شما رو به لینکهام اضافه کردم.
خوشحال می شم شما هم بهم لینک بدین.
منتظرم

سعید یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

تاریخ انتشار آلبوم راستین از تاریخ اول نوامبر به 10 نوامبر 2010 تغییر کرد .
همین چیزاست که کلافم می کنه

منبع خبرتون موسقه ؟
چه بد

سپاهی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

باتشکر وسپاس قلبی لطفا 3اهنگ حسادت.یارحافظ.نه دیگه من. رو برای دانلود بزارین اگه دلتون خواست راستین باش همچو راستین ...ابی... نسل ماست

اقای سپاهی بنا به یک سری دلایل قرار دادن اهنگ های درخواستی شما در بلاگ امکان پذیر نیست
شمرنده ات هستم نازنین
اما با یک جست و جوی کوتاه در اینترنت میتوانید بیابیدشان

ehsan دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://rastinmusic.blog.com

vaghean az oun lahzeye ke fahmidam albume rastin 10 rooz dirtar miyad halam gerefte shod
rasti mehdi jan pishapish tavalodet mobarak bashe
mosahebeye man ba rastin ro khondi?

احسان جان داغ دلم رو تازه نکن
به یه سری از نقاط بدنم واقعا فشار وارد شد وقتی خبر رو شنیدم
بله مصاحبه رو خوندم خوب بود
گرچه نظرم تو سوال ها با تو خیلی فرق میکنه
بابت تولد هم تشکر نازنین

حمیدرضا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.hamidreza-pooladi.blogfa.com

با سلام خدمت دوست عزیز و گلم
استاد عزیز اگر که متن من رو با دقت خونده بودید می دونستید که بنده عرض کرده بودم از بهترین ها یعنی جزیی از بهترین ها . در ضمن به نظر من شما یه تحقیقی در مورد آقای اخشابی بکنید http://3az.persianblog.ir/page/akhshabi
بتون پیشنهاد میکنم سر بزنید
این رو هم بدونید هر کسی سلیقه ی خودش رو داره من منکر بهترین بودن اونهایی که شما گفتید نمیشم ولی الان در ایران اینها هم جز بهترین هستند هرچند خواننده زیاد شده و یه جورایی همه دارن می خونن ولی آقای اخشابی هم از لحاظ تجربی هم تحصیلی از خیلی ها سر تره .
موفق و موید باشید

حمید جان
شما لطف داری ولی کو تا استادی
مهدی صدام کنی راحت ترم نازنین
راستش گفتنی کم نیست اما در کل ما توی ایران توی حیطه پاپ خواننده نداریم ترانه سرا که واویلا اهنگ ساز هم که ...
البته اقای اخشابی رو دوستشون دارم اما هنوز خیلی خیلی فاصله داره
ولی سام سامی رو بعید میدونم که جزو بهترین ها باشه گرچه فقط در حد اسم میشناسمشون

ehsan چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://rastinmusic.blog.com

salam mehdi jan
vaghean vaghti ahange navazesh ebi ro gosh kardam halam gerefte shod
shadmehr ye jahaye lang mizane to sakhte ahangesh
va ebi ham to ahang be jaye in ke bege aromamam mige radomam

??? in tor nist... heyf

تلفظ که درسته فک کنم
احتمالا شما اشتباه شنیدی
اما هرچی باشه من بو روما ترجیحش میدم

صمد خاک پای ابی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ب.ظ

سلام
اگه می تونی ببین ظرفیت سالن سابان که راستین کنسرت داره چند هزار نفریه
همه با هم منتظر آلبوم روییایی راستین عزیز

صمد جان اطلاعات کامل توی سایت سالن هست
وعده ۱۰ ابان
همه با هم به پیشواز برویم

سعید چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ

به امید خدا ببینیم امروز فردا آلبوم میاد یا نه . پوستمون کنده شد

به امید خدا
ما که دیگه طاقت نداریم

سعید چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

خیلی بد شد
قرار بود آلبوم استاد بیژن هم امروز بیاد که برای سومین بار به تعویق افتاد
قرار شده آلبوم موسیقی و من در تاریخ 16 نوامبر به بازار بیاد ( روز تولد استاد )
این آلبوم مشتمل بر 13 قطعه است که 6 تای اونها با کلامی از استاد ایرج جنتی عطایی هست و الباقی قطعات نوازش دست استاد روی آرشه ی ویولن

راستین هم نامه ای برای من فرستاد که حاوی اطلاعاتی بود که کمی ادم را غمگین میکند
سی دی ها تا اخر این هفته به زیر چاژ میرود واحتمالا روز بعد از کنسرت منتشر خواهد شد
اما اهنگی از البوم به زودی ژخش خواهد شد

ehsan پنج‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ http://rastinmusic.blog.com

vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد