راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

چه ها شد

ویدئو چه ها شد به کارگردانی کوجی زادوری منتشر شد و هم اکنون میتونید از طریق وبسایت رادیو جوان ویدئو رو مشاهده بفرمایید



مشاهده ویدئو

نظرات 5 + ارسال نظر
هاتف شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:59 ب.ظ

افرین بر شما که بی طرفانه هنرمند محبئبه خودتونو حمایت میکنی

مرسی هاتف جان
البته من هم به هر حال مثل خیلی ها خیلی اوقات تعصباتی روی بعضی چیزها دارم ام همیشه تلاشم اینه که کنترل کنم خودم رو

علی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

آهنگ معمولی اجرا معمولی کلیپ معمولی.

خب هر کسی یک نوع سلیقه داره

سعید دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ

به نظر من ترانه و آهنگ خوب بود ، اجرا قابل قبول و ویدئو کمتر از حد معمول

حسن یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

اگه میشه یه دانلود برای کلیژ معجزه بذار

در حال حاضر این امکان وجود نداره دوست عزیزم
اما از طریق وب سایت رادیو جوان میتونید کیلیپ رو دانلود کنید

www.radiojavan.com

مینا سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ عالی تون
من یه سئوال دارم دیروز کنسرت راستین رو از پی ام سی پخش می کرد یه آهنگی توش می خوند که من هر چی دنبالش می گردم پیداش نمی کنم...
فقط ازش یادمه که توش کلمه " قاصد" داشت!!! شما میتونید بگین کدوم آهنگ بوده؟!
بسیار ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد