راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

به زودی بی مثال

ویدئو جدید راستین به نام بی مثال در حال اماده سازیست که احتمالا به عنوان عیدی تقدیم به هوادران بشه


بی مثال

ترانه : اردلان سرفراز

موسیقی : فرید زلاند

تنظیم : روما کانیان

کارگردانی : کوجی زادوری

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ

به نظر من دوره ی ویدئوهای کوجی تموم شده
اگه مهران راوی رو حفظ می کرد بهتر بود یا درجه شو بالا می برد و با الک کارتیو یا سیروس کردونی کار می کرد عالی می شد

البته کوجی ویدئو قبلی رو زیبا و خوب کار کرد
البته من به شخصه هیچ کدوم از اینهایی رو که نام بردید رو به هیچ وجه قبول ندارم
برای مثال نگاهی که ویدئو های اخیر داریوش نگاه کنید
توی ایرانی ها من فقط و فقط نوید اخوان رو میپسندم البته الک کارتیو هم کاراش خوبه

سعید دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:14 ب.ظ

دستت درد نکنه که الک کارتیو رو قبول نداری و به نظرت کوجی ویدئوی قبلی رو خوب ساخته بود . ویدئوی معجزه سطحش بالاتری بود نسبت به چه ها شد . معجزه رو مثال زدم چون تو یه فضا بودن

الک هم کارش بد نیست توی نظر قبلی هم به این موضوع اشاره کردم
من به شخص کارهای نوید اخوان رو دوس دارم بعد از اون الک کارتیو

سعید جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ب.ظ

آقا مهدی تاریخ پخش این ویدئو مشخص نیست ؟

قراره که عیدی راستین باشه

سعید دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

آقا من معذرت می خوام
عید تموم شد . می خواد هدیه تولد بده شایدا

بعید هم نیست
چند روزیست که میخواهم بپرسم اما بنا به یک سری دلایل دسترسی به فیس بوک ندارم به زودی ...
اندکی صبر سحر نزدیک است

ehsan rastinmusic سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

doostan aziz video bayad ghabl az pakhsh baz bini shavad
va dar in hafte rastin ba koji video ra mibinand
teye 7-10 rooze ayande video pakhsh khahad shod

مرسی احسان جان بابت توضیحت

مانی رهنما دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.mani-rahnnama.blogfa.com

با آهنگ عکس غروب منتظرتان هستیم

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد