راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

راستین در صدای امریکا

روز بیستم فوریه برابر با شنبه اول اسفند راستین عزیز در کانال ماهواره ای صدای امریکا مصاحبه ای را با بهنود مکری در رابطه با انتشار ساقی و البوم باغ بنفش خواهد داشت و همچنین موزیک ویدئو ساقی در برنامه شباهنگ پخش خواهد شد 

 

نکته : مصاحبه ساعت 10 شب به وقت ایران به روی انتن خواهد رفت

 

ساقی

سر انجام پس از مدت ها انتظار ساقی در اولین دقایق از بامداد روز جمعه 23 بهمن منتشر شد 

و اینبار با ویدئو ساقی و عذر خواهی بزرگ بابت تاخیر انتشار ویدئو در بلاگ در خدمت شما هستم   

ساقی 

صدا : راستین / هایده

ترانه : اردلان سرفراز 

موسیقی : فرید زلاند 

تنظیم : تیگران ساکیان

 

دانلود ویدئو ساقی ( کیفیت عالی : بالا ترین کیفیت موجود ) 

 

 

 

 

خبری کوتاه از ساقی

تاریخ دقیق انتشار ویدئو ساقی روز پنج شنبه 22 بهمن ماه اعلام شد 

 

 

پستر جدید ساقی

با عرض سلام و خسته نباشید 

امروز با پستر ویدئو جدید راستین به نام ساقی به کارگردانی راوی که از البوم جدیدش هست در خدمتتون هستم  

به یاری خدا این ویدئو تا مدت زمانی اندک منتشر خواهد شد 

 

 

دمو ساقی

طی اخرین ارتباط با راستین عزیز با خبر شدم که ویدیو ساقی که در البوم اینده راستین قرار داره در مرحله ویرایش و تولید به سر میبره و به یاری خدا تا ۲ هفته اینده منتشر خواهد شد به همین دلیل دمو اهنگ ساقی با اهنگ سازی فرید زلاند و شعر اردلان سرفراز که به صورت دو صدایی (راستین و هایده) اجرا و بازسازی شده رو برای دانلود قرار میدم   

  

نکته : تیزر تبلیغاتی جنبه رسمی نداره و ساخته خوده منه که با سه کیفیت در اختیارتون قرارگرفته 

 

دانلود تیزر با کیفیت بالا و حجم ۱۲ مگابایت 

 

دانلود تیزر با کیفیت متوسط و حجم 6 مگابایت 

 

دانلود تیزر با کیفیت کم و حجم 2 مگابایت