راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

مصاحبه در تلوزیون اندیشه

بعد از تاخیر طولانی اینبار با قسمتی از مصاحبه راستین عزیز در تلوزیون اندیشه در خدمتتون هستم امیدوارم پوزشم رو از بابت تاخیر پذیرا باشید

دانلود مصاحبه

نظرات 5 + ارسال نظر
ehsan1988 جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

kheyli kheyli khob bod
mamnoon mehdi jan

ehsan1988 دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 ق.ظ http://rastinmusic.blog.com

salam mehdi jan
ye sar be ghesmate khabare bloge man bezan
mamnoonam

آرمان دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام دوست عزیز. شما از اجرای راستین در شب بزرگداشت بهروز وثوقی خبری دارید؟ امیرقاسمی می‌گفت آهنگ‌های جدیدی رو اجرا خواهد کرد. خبر ندارید چه آهنگ‌هایی اجرا شده‌اند؟ و سوال دوم. آلبوم بالاخره کی عرضه می‌شه؟

سلام ارمان جان بله خبر حضورش رو داشتم اما به دلیل مسافرتی که بودم و بعد از اون هم اشکال در سیستم بلاگ اسکای مانع درج خبر شد ولی هنوز نمیدونم چه ترانه هایی رو اجرا کرده و البوم هم در مراحل پایانی به سر میبره و به زودی عرضه خواهد شد البته همه چیز بستگی به اقای زلاند و راستین و تصمیماتشون داره

ehsan1988 پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ب.ظ http://rastinmusic.blog.com

salam mehdi jan
omidvaram halet khob bashe
rastin 31 july dar bozorgdashte behrouz vossoughi sherkat kard va ahanghaye (poste shir va kandoo) ro ke ebi ghablan khonde bodo zende ejra kard be khatere filmhaye zabih va kandoo ke behrouz bazi karde bod
ye sar be blog man bezan
meti joon adrese bloge man dar like bloget avaz kon va rastinmusic.blog.com ro jaygozin kon
hamishe salem o rastin bashi

مرسی مهران جان بله اخبار رو به طور کامل دنبال کردم و از کم و کیف کار با خبر شدم اما مشکل مسافرتم بود و بعد از اون مشکل اینترنت که مانع از پست اخبار در بلاگ شد اما به یاری خدا اخبار رو به علاوه چند تصویر و احتمالا ویدیو از حضور راستین در بزرگداشت درج خواهم کرد

masi یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:38 ب.ظ

چرا لینک دانلود مصاحبه ها خرابه؟ ممکنه دوباره آپلود کنید؟

من چک کردم
لینک مشکلی نداره ظاهرا چون از طریق کامژیوتر خودم شروع به دانلود کردم لازم به ذکره که با اینترنت دیال اپ هم این کار رو انجام دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد