راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

واپسین قدمها تا باغ بنفش

سلام به همه ی همراهان گرامی

14 دسامبر مصادف با چهارشنبه 23 اذر ماه تاریخ جدید تعیین شده از سوی راستین برای انتشار البوم باغ بنفش


یکسری مشکلات فنی علت تاخیر دوباره البوم باغ بنفش بود


اضافه کنم

به زودی با مصاحبه پریسا فرهادی مجری برنامه شباهنگ( تلوزیون صدا امریکا ) در خدمتتان خواهم بود

نظرات 9 + ارسال نظر
مهدی عسکری جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.mehdiaskari.blogfa.com

سلام
من مزاحم شدم که از شما خواهش کنم آیا ایمیل یا آدرسی از فرید زلاند دارید ؟
من قصد دارم چند ترانه که برای ایشان نگه داشته ام را به ایشان تقدیم کنم
اگه آدرس پستی باشه بهتر هم هست
خوشحال میشم اگه منو یاری کنید
ممنونم و از اطلاع رسانی شما در مورد راستین نیز متشکرم
بی صبرانه منتظر باغ بنفش هستم

از طریق وبسایت ایشون میتونید اقدامات لازم رو بکنید

omid شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام
خیلی خوشحالم و منتظر
ممنون از اطلاع رسانی

مهدی عسکری سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:41 ب.ظ

آقا سلام دوباره
ممنون از راهنمایی تون
بسیار سپاسگزار
به امید فردایی روشن

majid شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://tondar20.blogspot.com

سلام

دوست عزیز اطلاع داری چرا هنوز آلبوم جدید راستین نیومده ؟ در Facebook گفته بود که 14 دسامبر میاد، اما از اون تاریخ هم گذشته و هنوز خبری نیست.

راستی وبلاگ خوب و پر طرفداری داری !

سلام دوست عزیز
در اول تشکر بابت لطفتون و این که من هم کماکان بی خبر هستم از علت تاخیر
هنوز خود راستین و فرید هم چیزی نگفتند و به محض اطلاع بهتون خبر خواهم داد

مجتبی پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

انتشار آلبوم باغ بنفش تبدیل به یه سریال خنده دار شده!!

معصومه ترک نژاد پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.dresfahani.com

دوست گرامی سلام
با مصاحبه ای با ترانه مکرم به روزم
و منتظر حضور شما

رضا دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

agha khabari nashod az album ?chera nemiyad pas?shadid to kafesham...ye khabar begiri dadash plz

سعی میکنم

رضا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام...چی شد ؟خبری نیست ؟:(

راستش کسالتی دارم که اگر برطرف شود بازخواهم گشت
شرمنده تان هستم

رضا پنج‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ب.ظ

:(ایشالا زود خوب شی....ولی یه زنگ یا ایمیل میخوای بزنی دیگه...نمیخوای بری اونور آب خبر بیاری که...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد