راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

شناسنامه باغ بنفش

بیتوته         

ترانه : ایرج جنتی عطایی

تنظیم و رکورد : تیگران ساکیان

گیتار : واهان اسکندریان

میکس : واچیک


بی مثال

ترانه : اردلان سر فراز

تنظیم : روما کانیان

گیتار‌‌ : ارگاتس ابرامیان

میکس : واچیک


نجوا

ترانه : اردلان سر فراز

تنظیم : روما کانیان

میکس‌: واچیک


چه ها شد

ترانه : زویا زاکاریان

تنظیم : تیگران ساکیان

میکس : واچیک


باغ بنفش

ترانه : اردلان سر فراز

تنظیم و رکورد و میکس : واهان اسکندریان


همگریز

ترانه : اردلان سر فراز

تنظیم : روما کانیان

میکس : واچیک


شوق مدرسه

ترانه : اردلان سرفراز

تنظیم : روما کانیان

میکس : واچیک


تنهایی سمج

ترانه : شهیار قنبری

تنظیم : تیگران ساکیان

گیتار : رامون استاگنارو

میکس : واچیک


ساقی

ترانه : اردلان سر فراز

تنظیم و رکورد : تیگران ساکیان

درام : شایان امیری

میکس : واچیک


رقص در رویا

ترانه :مهیار کاظم زاده

تنظیم : منوچهر چشم اذر

میکس : واچیک


نکته : موسیقی کلیه کارها از فرید زلاند میباشد

نظرات 16 + ارسال نظر
رضا جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

خیلی ممنون از انتشار نام ترانه سراها و تنظیم کننده ها.
مرجع این اطلاعات کجاست ؟ اگر مرجع کاورهای آلبوم هستند خیلی خوب میشه اگه تصویر کاورها رو هم برای دانلود بذارید. ممنون.

مرجع موثقه

مانی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://mani54.blogfa.com

ممنون از اطلاعات.

خواهش

mohsen_hoseini جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

از سرفراز خیلی بیشتر از اینا انتظار داشتم....ولی استاد جنتی عطایی و قنبری کارشون رو خوب انجام دادن.....تنهایی سمج کاش به همون شکل آروم اجرا میشد...اونطوری قشنگتر بود...یاحق

آرمان شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:48 ق.ظ

یک سوال. ترانه‌ی پروانه‌گی که دموش پخش شده بود و کلام‌ش از جنتی‌عطایی بود چرا در آلبوم نیست؟

البته ترانه سرا اگر اشتباه نکنم باید اردلان سرفراز باشه نه ایرج جنتی اما انتشار اهنگ تا البوم سوم راستین به تعویق افتاد

رضا شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:26 ب.ظ

واضحه که پروانگی سروده ایرج جنتی عطاییه:

دلبرک رفته ی من
نگو فراموشت کنم
خورشیدک جان منی
چگونه خاموشت کنم؟

لحظه به لحظه با منی
بوی تو می دهد زمان
تا به تو فکر می کنم
پر از تو می شود جهان

باور نمی کنم که تو
هم راه باد رفته ای
جوانه جنون من
کجای شب شکفته ای؟

سجاد یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام دوست عزیز کارت عالی بود

مرسی سجاد جان

B4 جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ق.ظ

به نظر من آقای اردلان سرفراز در اشعار این آلبوم ( بر خلاف آلبوم حجم سبز خانم گوگوش ) تکرار و ملال رو تجربه می کنند.. و از آنجایی که سال هاست اردلان سرفراز نقش مرید و برادر فکری و روحی فرید زلاند رو در عرصه اندیشه و ترانه دارند این خصوصیات به آهنگ های زلاند هم سرایت کرده است.. می بینیم که زلاند با اشعار دیگر سرایندگان چون جنتی عطایی و خانم زاکاریان فضا و هوای نو و تازه ای را تجربه می کند..
پس پیشنهاد اول من برای این آلبوم آهنگ ( چه ها شد.. ) می باشد با ترانه خانم زاکاریان.. اینجا زلاند فرید جوان و جوینده ای است..

مجتبی جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

دوست عزیز B4 باهات موافق نیستم. یکبار دیگه به آهنگ باغ بنفش (ترانه ای از اردلان سرفراز) گوش کن تا ببینی که اردلان سرفراز چطور با واژه ها روحتو صیقل میده. به نظر من ترانه ی باغ بنفش از بهترین کارای کل کارنامه هنری اردلان نازنینه. ملودی که فرید زلاند رو این ترانه گذاشته از کل ملودی هاش تو آلبوم یک سروگردن بالاتره. ترانه و ملودی تو این آهنگ خیلی خوب چفت شدند. فقط افسوس من اینه ای کاش رابطه فرید و ابی خوب بود و این آهنگ رو ابی میخوند و چه شاهکاری میشد. البته راستین الحق خوب خونده.

آرش جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

یه سوال داشتم، آهنگ پروانگی پس چی شد؟؟؟؟
آهنگ رقص در رویا که تو آلبوم قبلیش بود!!!!
اما با تمام احترامی که به بزرگان موسیقیمون دارم، باید بگم که آلبوم باغ بنفش بهترین آلبوم این سال های اخیر بود.
سپاس
good luck

پروانگی به البوم سوم راستین موکول شد

سعید شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

با عرض سلام به همه دوستان
باغ بنفش در این روزهایی که آلبوم های قشنگ کمتر به بازار می ایند کاری است ستودنی. ولی ایکاش راستین عزیز فقط با یک اهنگساز کار نکنه. در استاد بودن جناب زولاند هیچ شکی نیست. اما به نظرم برخی از کارها خیلی یکنواخت است. من ترانه همگریز و ساقی را خیلی پسندیدم اما ریتم برخی از آهنگها اگر با ریتم دیگری اجرا می شد بهتر بود
در هر حال برای راستین عزیز که با دو آلبوم جای خودش را در بین بزرگان باز کرده آرزوی موفقیت بیشتر دارم

نیما دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

عجیبه. اینجا مثلا وبلاگ راستین‌فن هست اما نویسنده‌اش با اینکه این آلبوم بهترین آلبوم ساله مخالفه. یه کم عجیب نیست؟ پس بهترین آلبوم سال چیه؟ رضا صادقی یا داوود بهبودی؟ حسن شماعی‌زاده یا شیلا؟ خب اگه چنین اعتقادی داری در طرفداری از این آدما بنویس. چکار به راستین داری؟

من طرفدار راستین هستم
دوستش دارم
با کارهاش ارتباط برقرار میکنم
اما دلیل نمیشه که بی خود ازش تعریف غیر منطقی کنم
هنوز خیلی مونده تا سال 2011 تمام بشه

ی.ب سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ

آقا شما طرفدار راستینی یا مخالفشی... برام جالبه جوابهایی که به دیگران میدی ...مثلا باغ بنفش رو طرف می گه آلبوم خوبی بود شما می گی اینطور نیست یا به کسایی که مثلا می خوان بنفع راستین( از دید گاه خودشون نظر بدن شما میکوبی) در ضمن من طرفدار راستین یا این و اون نیستم فقط برام جایه سواه!!!؟؟؟

نه من نگفتم البوم خوبی نیست
کسی گفت که بهترین البومه
من هم گفتم که نه هنوز نمیشه قضاوت کرد

امین شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام طرفدار عزیز
می خواستم ببینم آیا آقای راستین که آهنگ نجوا رو خوندند اسمی از لیلا در کاور آلبومشون بردن؟ اینکه این ترانه از آن لیلا بوده؟ مثل ترانه ی ساقی...
امیدوارم لیلا فکری به حال ترانه های قدیمیش مثل ؛ماهی تنگ بلور که حامی خوند و نجوا که آقای راستین خوندن و خیلی های دیگه خواننده هاش ناشناسند بکند.
.....طرفداران راستین عزیز تا ماه دیگه منتظر آلبوم جدید لیلا فروهر باشند!!!!.........
با آرزوی موفقیت برای راستین عزیز و فن های خوب
دوست عزیز امیدوارم این نظر رو درج کنی چون نظر قبلی رو درج نکردی.
سپاسگزارم

کدوم نظر قبلی ؟
من تو چند وقت اخیر فقط یک نظر رو تایید نکردم که اون هم به دلیل توهین هایی بود که توی اون نظر شده بوده

ماهی تنگ بلور اگر اشتباه نکنم اولین بار توسط ابی اجرا شده البته اطلاعات دقیقی در دستم نیست در این باره
در باره اهنگ نجوا هم من کلیه کاور ها رو ندیدم

mohsen_hoseini یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

دوستان من هم انتظار بیشتری از این آلبوم داشتم ولی این رو یادتون نره که این تازه دومین آلبوم راستین هستش و باید بهش فرصت داد .....نباید انتقادهای غیر منصفانه کرد.....شاید ایراد از ما بود که انتظارمون از این خواننده ی جوان بیش از حد بالاست.....به قول نوش آفرین عزیز هیچکی نمیتونه با یکی دو تا آلبوم داریوش بشه.....پس ما هم نباید انتظار خیلی بالایی داشته باشیم.....شک نکنید آینده ی درخشانی در انتظار این خواننده ی جوان هستش.....یاحق

mohammad mansour سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.mansourinfo.persianblog.ir

سلام دوست عزیز

Mansour info آپ شد

در این آپ می تونید یه آهنگ زیبا که تا حالا اجرای آهنگ

از منصور رو به این زبان نشنیده بودید رو دانلود کنید

منتظر حضور گرمتون هستم

بی نام یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ

من خودمم خوانندم اما طرفدار راستین و از بردن نام خودم معذورم
این ضعف یک خوانندست که دموی آهنگ که پخش شده را به آلبومهای بعدی موکول کند
راستین صدایی نزدیک به ابی داره و بالانس و تحریر های اون ماهرانه ساده هستش
منتظر پروانگی بودیم که....

تشکر اقای بی نام
ای کاش نامی یا نشانی از خود ب جای میگذاشتید (خصوصی )
خوب این هم بنا به نظر اقای زلاند و راستین بوده که به البوم سوم موکول شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد