راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

حسادت ( زنگ همراه)

این بار با ملودی اغازین حسادت در خدمتتون هستم که اگر مایل بودید به عنوان زنگ تلفن همراه ازش استفاده کنید  

 

دانلود ملودی حسادت

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام جان نثار پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.dariush-ebi.blogfa.com

ُلام خوبی
من شمارو خیلی وقته لینک کردم
خوشحال میشم شما مارو هم در پیونداتون بذارید با تشکر از شما دوست عزیز
راستی اون اهنگ پر.وانگیش خیلی قشنگه امیدوارم راستین هم راه داریوش و ابی را ادامه دهد

ehsan1988 شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.rastinmusic.blogfa.com

salam mehdi jan dooorod bar to tarafdare rastin man ham yeki az webloghaye rasmiye rastin hastam omid daram ba ham hamkari konim khoshhal misham be web man biyaei ta bad khoodahafez

خوشحالم که با شما اشنا شدم
امیدوارم به کمک هم بتونیم به راستین عزیز کمک کنیم تا هرچه بیشتر صداش به دنیا برسه

آرمان یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام. امکانش هست فایل صوتی ترانه‌ی ساقی رو برای دانلود روی وبلاگ بگذارید؟

حتما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد