راستین

راستین صدای نسل من

راستین

راستین صدای نسل من

سمینار ، کنسرت و البوم

طبق اخرین ارتباط با راستین ایشون گفتند که در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۱۰ یعنی حدود ۸ روز دیگر در شهر لس انجلس و در مراسم خیریه سالانه اگاهی سرطان حضور خواهند داشت و به صورت زنده تعداد دو یا سه ترانه رو برای حضار اجرا خواهند کرد 

اطلاعات تکمیلی رو میتونید در پوستر سمینار مشاهده کنید  

همینطور ایشون اضافه کردند که کار البوم رو به اتمام و فقط ضبط دو اهنگ باقی مونده و هنوز زمان رو برای ارائه تاریخ انتشار البوم مناسب نمیدونند وهمینطور اعلام کردند که بر روی کار های کنسرت تمرکز کردند که به یاری خدا در اینده ای نزدیک و در شهر لس انجلس کنسرت برگزار  خواهد شد در ضمن البوم قبل از کنسرت منتشر خواهد شد

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام مهدی عزیز تبریک میگم و امیدوارم راستین نازنین را در صحنه های بزرگتر ببینیم.به امید موفقیتهای راستین عزیز از طرف یک ابی دوست

به زمن به شخصه باور دارم راستین به زودی صحنه های بزرگتری رو فتح خواهد کرد با تشکر از شما حسین جان بعلاوه این که تولد میلاد صدا رو هم به همه تبریک میگم

حسام سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام
یه سوال داشتم اسم اصلی و فامیلی راستین؟؟؟

راستین ارتیسان

هستی پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

راستین اسم هنری اش هست و artisan به معنی پیشه ور هست و فامیلیه راستین نیست و چون شما دیدین راستین در فیس بوک این اسم رو انتخاب کرده دلیلی نمیشه که حتما همین باشه

میدونم دوست عزیز
ولی چون احساس کردم ایشون احتمالا دوست ندارند زیاد شناخته بشند هنوز این رو گفتم گرچه من یک بار بیشتر به فیس بوک ایشون دسترسی نداشتم که تو اون یک بار هم این چیزی که گفتید به خاطرم نمیاد دیده باشم
این رو من از جای دیگری شنیدم هستی خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد